Terminen är avslutad och årsmöte avklarat
Vi tackar alla trogna motionärer för denna termin. Glöm nu inte bort att träna med Friskis Go tills vi ses igen.
Den 19 april hade vi vårt årsmöte och protokoll finns att läsa via länken.
Vi återkommer om när vi dyker upp igen, håll utkik på Facebook.